Kortikoidy

autor: Lvicek02 12.03.2013 17:41

Dobrý den, chtěla bych se zeptat jak mám zhubnout po kortikoidech? Brala jsem 3 měsíce Prednison a přibrala jsem neuvěřitelných 20kg. Ale tato kila po vysazení nechtějí dolů. Poradí mi prosím někdo?

Odpovědi na otázku

  • Michaela Kopřivová 08.04.2013 11:17
    Dobrý den, obraťte se prosím na odborného lékaře. V tomto případě běžné snahy o zhubnutí nepomohou.

Adresář

Diskuze na téma Hubnutí, dieta a zdravá strava

  • Andula 08.12.2016 23:12 hubnutí

    Dobrý den, jste ve financnínesnáze ??? a budetepotrebovat pujcku zacítpodnikat, platit své dluhy…

  • Mika 08.12.2016 14:12 hubnutí

    Ahoj, mrkni semwww.nejleginy.cz/stahovaci-leginy. Určitě si vybereš :)

  • Anet 08.12.2016 12:12 ZHUBNOUT SPOLEHLIVĚ

    Ahoj jestli do toho chceš opravdu jít. Tak nejlepší je začít s odborníky.

  • Julča 08.12.2016 10:12 Specialista na hubnutí

    Pěkný den, prosím o radu...chystám se navštívit pobočku /www.svet-zdravi.cz Dříve, než tam zajdu…

  • Julča 08.12.2016 10:12 hubnutí

    Pěkný den, prosím o radu...chystám se navštívit pobočku /www.svet-zdravi.cz Dříve, než tam zajdu…

Píšeme jinde


Zdravě.cz na Facebooku